Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Το καζάνι

Σήμερα πήγαμε με την οικογένειά μου σε ένα καζάνι στη Θέρμη. Το καζάνι είναι ένα μέρος όπου φτιάχνουν το τσίπουρο. Έξω υπάρχει ένα μεγάλο βαρέλι που έχει μέσα τα πατημένα σταφύλια. Με ένα μεγάλο λάστιχο ρουφάνε τα σταφύλια και τα περνάνε από διάφορους σωλήνες και μετά πηγαίνουν σε ένα μεγάλο καζάνι που βράζει. Κάτω από το καζάνι έχει μια σόμπα στην οποία ρίχνουν συνέχεια ξύλα για να βράζει το καζάνι. Μετά το καζάνι υπάρχουν άλλοι σωλήνες που καταλήγουν σε μια βρυσούλα από την οποία τρέχει το τσίπουρο σε κουβάδες.
Όταν βράζουν τσίπουρο πηγαίνουν εκεί πολλοί άνθρωποι. Έξω υπάρχουν μεγάλες ψησταριές και ψήνουν μπριζόλες, μπιφτέκια, λουκάνικα και κοτόπουλο. Ο μπαμπάς μου έψηνε συνέχεια, η μαμά έκανε σαλάτες και έστρωσε ένα μεγάλο τραπέζι και εμείς φάγαμε πάρα πολύ. Εγώ, η αδερφή μου και η μαμά μου φύγαμε πριν νυχτώσει αλλά ο μπαμπάς έμεινε μέχρι αργά γιατί περίμενε να γίνουν όλα τα σταφύλια τσίπουρο. Τώρα στο σπίτι μας θα έχουμε τσίπουρο για όλον τον χρόνο.

1 σχόλιο:

  1. Φωτεινή, βλέπω ότι περάσατε καλά. Φάγατε, ήπιατε και εμένα δε με καλέσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...