Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Τα πρώτα μου σταράκια

Ποτέ δε μου άρεσαν τα επίσημα παπούτσια. Μου αρέσουν τα αθλητικά παπούτσια. Έτσι μου ήρθε η επιθυμία να αγοράσω σταράκια*.Έχοντας αυτό το όνειρο ,την Παρασκευή μετά τη γιορτή στο σχολείο πήγαμε στο εμπορικό κέντρο" Κόσμος "για να αγοράσουμε σταράκια. Μόλις φτάσαμε εκεί , είδαμε πολλά μαγαζιά με σταράκια, άλλα για μεγάλους και άλλα για μικρούς . Εγώ ήθελα κάτι γαλάζια αλλά δεν είχε στο νούμερό μου, έτσι η μαμά μάς πήγε σ' ένα άλλο μαγαζί που λέγεται "μέγκα άουτλετ''. Εκεί δε βρήκαμε τίποτα και έτσι γυρίσαμε πάλι πίσω. Στο τέλος πήραμε κάτι ρόζ, αλλά και αυτά ήταν ωραία.Μόλις γυρίσαμε σπίτι η μαμά μού έδειξε πώς να τα δένω και χάρηκα πολύ. Πολλές φορές τα έδενα και τα ξέλυνα μέχρι τελικά να τα καταφέρω.Ήμουν ενθουσιασμένη! Είχα καταφέρει κάτι που παλιά μου φαινόταν πολύ δύσκολο.Θα θυμάμαι πάντα αυτά τα σταράκια γιατί μ 'αυτά έμαθα να δένω κορδόνια!!!


* παπούτσια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...