Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ


Χθες ,την Κυριακή του Πάσχα, ήταν τα γενέθλιά μου,και για να λέω την αλήθεια ήταν τα καλύτερα γενέθλια που έχω ζήσει στη ζωή μου. Εκείνη τη μέρα στο σπίτι μας , ήρθαν τα ξαδέρφια μας, οι θείες μας και ο θείος μας, δηλαδή είχε μαζευτεί όλη η οικογένειά μας. Το πρωί στις 10 και κάτι βάλαμε το αρνί στη σούβλα, δηλαδή τον Οβελία. Περιμέναμε, περιμέναμε ώσπου ο Οβελίας, το αρνάκι είχε πια ψηθεί.Τον βάλαμε στο τραπέζι, βάλαμε ποτήρια, βάλαμε πιάτα και αρχίσαμε όλοι μαζί να τρώμε. Τρώγαμε συνέχεια ώσπου τελειώσαμε. Και για γλυκό φάγαμε την χειροποίητη τούρτα που είχα φτιάξει εγώ μαζί με τη μαμά μου. Πάνω στην τούρτα είχε 8 κεράκια. Όλοι φώναξαν σε εμένα ''Χρόνια Πολλά'' και ''Να Τα Εκατοστήσεις''. Αυτό που μου έμεινε από εκείνη τη μέρα ήταν που έσβησα τα 8 κεράκια και όλοι μου φώναξαν ''Να Τα Εκατοστήσεις''.
ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...