Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Τα σκουλαρίκια μου

Σας είχα πει τον Απρίλιο ότι είχα τρυπήσει τα αυτιά μου  και είχα βάλει κάποια ειδικά σκουλαρίκια  και θα τα φορούσα για ένα μήνα  ώστε να ανοίξουν οι τρύπες. 
Λοιπόν πριν από λίγες μέρες τα έβγαλα και έβαλα κάποια άλλα που έχουν σχέδιο στόματος.Το πιο ωραίο είναι ότι μου τα χάρισε η αδελφή μου . Τα παλιά μου τα έβγαλα λίγο δύσκολα αλλά όταν έβαλα τα άλλα ήταν πολύ όμορφα. Από τότε τα φοράω και δεν θα τα ξαναβγάλω μέχρι να πάρω καινούρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...