Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ

                                  

Είμαι ο Νίκος και αυτή είναι η καρέκλα μου.Μια μέρα μου είπε η μαμά ότι μπορώ να φτιάξω διάφορα πράγματα από μανταλάκια.Έψαξα στον υπολογιστή και βρήκα πολλές ενδιαφέρουσες κατασκευές. Αγοράσαμε μανταλάκια και κόλλα. Ζήτησα απ΄ το μπαμπά να με βοηθήσει. Με βοήθησε και η μικρή μου αδελφή (Αλεξία). Έτσι φτιάξαμε  την καρέκλα και άλλα πολλά πράγματα. Αυτή την καρέκλα την έφτιαξα για την κ.Χριστίνα με πολλή αγάπη. Την στεναχωρώ καμία φορά, αλλά θα προσπαθήσω να είμαι καλό παιδί και καλός μαθητής για να είναι περήφανη για μένα όταν μεγαλώσω.

Κατασκευή καρέκλας από το  μάστρο- Νίκο

Η καρέκλα για την κυρία Χριστίνα

1 σχόλιο:

  1. Νικολάκη, σε ευχαριστώ πολύ για το δωράκι, αλλά κυρίως που επανήλθες στο ιστολόγιο μετά από τόσο καιρό σιωπής. Πάντοτε καμαρώνω για όλους τους μαθητές μου. Την προσπάθειά σου θα την καλοδεχτούμε όλοι, εγώ, οι γονείς σου και οι φίλοι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...