Στους μαθητές μου!!!

Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2013

Στην αρχή των διακοπών πήγαμε στο τελευταίο πόδι της Πελοποννήσου, σ’ενα χωριό,  στη ΜΕΘΩΝΗ. Πήγαμε και σε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ κάστρο, ήταν τέλειο!!! Μείναμε 4 μέρες και μετά πήγαμε στο εξοχικό του θείου μου σε μια παραλία της Πάτρας για τρεις μέρες.Τρεις μέρες γεμάτες χαρά,μπάνια και διασκέδαση!

Το επόμενο σαβ/κο πήγαμε στο ΜΑΡΜΑΡΑ, όπου κάναμε ένα τεράστιο μπάνιο μαζί με τη Μαρία ως το απόγευμα! Το βράδυ διασκεδάσαμε σε έναν παιδότοπο-πιτσαρία ως τα μεσάνυχτα! Το άλλο πρωί φάγαμε στο φούρνο της Μαρίας, κάναμε κι άλλο μπάνιο, αποχαιρετήσαμε τη Μαρία και φύγαμε για Θεσ/νίκη.

Το άλλο σαβ/κο πήγαμε στους ΑΜΜΟΛΟΦΟΥΣ. Εκεί έχει μεγάλους λόφους από άμμο, έχει ρηχή θάλασσα με πολλή άμμο και είναι απ’τις καλύτερες παραλίες που έχω συναντήσει!

Μετά από λίγες μέρες πήραμε το καράβι για ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Μείναμε τρείς εβδομάδες!!! Πέρασαν τόσο γρήγορα οι μέρες...Κάθε μέρα του καλοκαιριού ήταν μια εμπειρία, μια διασκέδαση, ένα μπάνιο, μια χαρά!!!

Κάτσαμε μια βδομάδα στ’αυγά μας και ύστερα κάναμε κάμπιγκ στην παραλία του ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ. Μείναμε στη σκηνή μας, κάναμε κάθε μέρα δύο μπάνια και κάναμε και τρεις φίλες! Μια μέρα πήγαμε με το αυτοκίνητο πολύ ψηλά στον Όλυμπο στο χωριό Καρυά. Σε ένα σημείο του δρόμου μας είπαν ότι είναι ένα ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ! Είχε μια μεγάλη κατηφόρα όπου νεκρώσαμε το αυτοκίνητο και αντί να κατεβαίνει, ανέβαινε!!! Ύστερα ρίξαμε λίγο νερό στην άσφαλτο και αντί το νερό να κατηφορίζει, ανηφόριζε!!! Είναι απ’τα περίεργα πράγματα της φύσης!  Λίγο πιο πάνω είχε μια υπέροχη καφετέρια που ήταν σαν κήπος και είχε και ένα δενδρόσπιτο. Ανεβήκαμε και ανεβήκαμε και ξανά ανεβήκαμε ώσπου φτάσαμε πολύ ψηλά και έκπληκτοι αντικρίσαμε το ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ πάνω σε ένα βουνό με έλατα. Ήταν ένα πάρκο με τα αγάλματα όλων των Θεών του Ολύμπου και ένα τεράστιο συντριβάνι!!! Την άλλη μέρα ξεστήσαμε τη σκηνή και γυρίσαμε.

Καλοκαιρινές διακοπές...Τι να πεις, περνάνε πολύ γρήγορα, έ;...