Στους μαθητές μου!!!

Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Μια αξέχαστη εβδομάδα στο Παρίσι

Εγώ φέτος τις διακοπές τις πέρασα φανταστικά.
     Πρώτα μία εβδομάδα πριν κλείσουν τα σχολεία πήγα στο Παρίσι.
     Την πρώτη μέρα επειδή φτάσαμε το βράδυ κάτσαμε στο ξενοδοχείο που μέναμε
      Την άλλη μέρα πήγαμε στην Disneyland.
       Ήταν ένας κόσμος παραμυθένιος,ένας κόσμος γεμάτος φαντασία και εκπλήξεις.
      Πρώτα πήγαμε σπίτι του Πίτερ Παν,που εκεί με ένα τρενάκι έμπαινες μέσα και φαινότανε σαν να πετούσες πάνω από το Λονδίνο και μετά μας πήγαινε στα καράβια του κακού. Εκεί ο Πίτερ Πάν ξιφομαχούσε.Μετά από εκεί μας έβγαλε έξω.
      Μετά από τον Πίτερ Παν πήγαμε σε ένα στοιχειωμένο σπίτι ενός καουμπόι.Εκεί μια καμαριέρα μας είπε με έναν τρομακτικό τρόπο την ιστορία αυτού του καουμπόι, ξαφνικά από τα παράθυρα εμφανίστηκαν αστραπές. Μετά σιγά-σιγά το πάτωμα άρχισε να σηκώνεται προς το ταβάνι, μετά άνοιξε μια πόρτα και μπήκαμε μέσα. Εκεί κάτι αγάλματα δράκουλες μας είχαν περικυκλώσει και μια φωνή μας εξηγούσε με λεπτομέρειες την ιστορία. Ύστερα φύγαμε από εκεί.
       Μετά πήγαμε στον λαβύρινθο της Αλίκης, στη χώρα των θαυμάτων, που εκεί είχε πάρα πολλά μικρά συντριβάνια, όλοι εκεί χανόντουσαν, αλλά εμείς ήμασταν οι μόνοι που πηγαίναμε από το σωστό μονοπάτι. Στο τέλος βρεθήκαμε στην έξοδο και φύγαμε.
       Αμέσως μετά πήγαμε στο κάστρο της Ωραίας Κοιμωμένης. Ήταν  ένα κάστρο μαγευτικό,τα παράθυρα ήταν τεράστια με μεγάλες ζωγραφιές, υπήρχαν πολλοί  ψεύτικοι φρουροί και κάτω από το παλάτι ήταν ένας τεράστιος δράκος με κόκκινα μάτια  που κουνιότανε και έβγαζε φλόγες από το στόμα του.
        Μετά πήγαμε στο δεύτερο πάρκο που εκεί με ένα μικρό  λεωφορείο  μας πήγανε σε ένα μέρος που μας έβαλαν να δούμε πως γίνονται οι ψεύτικες εκρήξεις στις ταινίες, πως έκαναν να βρέχει και άλλα πολλά.
        Στο τέλος έγινε μια παρέλαση  με όλα τα κινούμενα σχέδια.
     Την επόμενη μέρα πήγαμε στις Βερσαλίες. Μόνο στην είσοδο που μπήκαμε ήταν καταπληκτικά.Τα κάγκελα ήταν ολόχρυσα. Πρώτα πήγαμε στην αίθουσα τελετών. Εκεί ήταν ο χώρος που γινόντουσαν οι τελετές. Ήταν μια τεράστια αίθουσα με πάρα πολλές τραπεζαρίες,με τεράστιους πολυέλαιους. Πάνω στις τραπεζαρίες υπήρχαν τα βασιλικά σερβίτσια,τα βασιλικά κουτάλια, πιρούνια, μαχαίρια. Στην τελευταία τραπεζαρία υπήρχε το σπαθί και η κορόνα του βασιλιά και της βασίλισσας. Μετά πήγαμε στο δωμάτιο του βασιλιά και της βασίλισσας. Το δωμάτιο του βασιλιά ήταν πολύ σκοτεινό όμως και πολύ όμορφο, υπήρχε κι ένα τεράστιο τζάκι. Το δωμάτιο της βασίλισσας ήταν το ίδιο όμορφο αλλά πιο φωτεινό. Δεν το γυρίσαμε όλο γιατί ήταν τεράστιο.
          Στο Λούβρο είδαμε Ελληνικά, Αιγυπτιακά κ.λ. αντικείμενα. Είδαμε την Αφροδίτη της Μήλου, πολλούς αρχαίους τάφους και άλλα αγάλματα. Από πίνακες ζωγραφικής είδαμε πάρα πολλούς  και ωραίους, αλλά ο πιο ωραίος ήταν ο πίνακας με τη  Τζοκόντα . Η Τζοκόντα από όπου και αν την έβλεπες αυτή φαινότανε ότι σε κοιτούσε. Ούτε και το Λούβρο το είδαμε όλο γιατί κι αυτό ήταν τεράστιο.
            Η Παναγία των Παρισίων όταν πήγαμε ήταν μια τεράστια εκκλησία με πολλούς ιερείς, πολλά μικρά και τεράστια αγάλματα στους τύχους . Να σας πω, δεν είχε τίποτα το σπουδαίο σε αυτήν την εκκλησία.
              Μετά από λίγες μέρες πήραμε το αεροπλάνο και γυρίσαμε πίσω.

1. Παυλίνα μου, χαίρομαι που πέρασες όμορφα στις διακοπές σου και αποκόμισες τόσο ωραίες εμπειρίες. Κείμενο και φωτογραφίες καταπληκτικές!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.