Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Καλό Καλοκαίρι

Τελευταία μέρα του σχολείου σήμερα και ετοιμάσαμε τις καλοκαιρινές μας κατασκευές. Αφού η σκέψη μας είναι στις διακοπές, το θέμα μας ήταν η θάλασσα.

Κατασκευάσαμε το καραβάκι και ξεκινάμε για το ταξίδι μας. για το νησί που επιλέξαμε σύμφωνα με το ποίημα που γράψαμε.

Καλό Καλοκαίρι!!!

                                     ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

                               Στην Κρήτη συνάντησα έναν φίλο
                               και πέταξα απ' τη χαρά μου σαν φύλλο.
                               Με φώναξε να με κεράσει
                               και μου 'φερε γλυκό κεράσι.
                               Μου 'δωσε δώρο μια κρητική λύρα
                               κι εγώ του 'δωσα μια χρυσή λίρα.
                               Ανεβήκαμε στου Ψηλορείτη την ψηλή κορφή,
                               μα έπιασε ψιλή βροχή.
                               Πήγαμε στην αρχαία Κνωσό και οι δύο
                               μα δεν προλάβαμε κι ο ήλιος μας είπε "τώρα δύω".
                               Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά. Πάμε, σήκω!
                               Στάσου! Ακόμα δεν πρόλαβα να φάω το σύκο.
                               Άκουσα πολλές μαντινάδες στο αυτί,
                               αλλά δεν μου 'πες ποια είναι η Μινωίτισσα αυτή;
                               Δυστυχώς, φεύγω κι έχω μεγάλη λύπη,
                               γιατί η όμορφη Κρήτη θα μου λείπει.

                                      ΟΡΦΕΑΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...